ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تداوم بارش باران و در برخی نواحی برف در خراسان رضوی تا فردا (۱۵ فروردین ماه ١۴٠٢) 

  • کد خبر: ۱۵۶۹۴۰
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
تداوم بارش باران و در برخی نواحی برف در خراسان رضوی تا فردا (۱۵ فروردین ماه ١۴٠٢) 
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا فردا با شدت و ضعف شاهد بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق، در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف و در مناطق مستعد تشکیل مه و کاهش میدان دید خواهیم بود.

 زهرا عنایتی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته تربت حیدریه با صفر درجه و دمای هوای خواف با ٢٢ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان بردسکن با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است. همچنین بیشترین میزان بارش از شهرستان کلات نادری یک‌دهم میلیمتر گزارش شده است.
 وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ٧ و ١٢ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ١٨ درجه و در سردترین ساعات به ۶ درجه خواهد رسید. 
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا فردا با شدت و ضعف شاهد بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق، در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف و در مناطق مستعد تشکیل مه و کاهش میدان دید خواهیم بود.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به رگباری بودن بارش‌ها در شمال غرب، مناطقی از مرکز و شرق استان آبگرفتگی و روان‌آب دور از انتظار نیست. طی این مدت وزش باد شدید با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

گفتنی است: دمای روزانه از امروز و دمای هوای شبانه از روز پنج شنبه افزایش خواهد داشت.

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر با شاخص ۴٨ بوده و امروز مشهد با شاخص ۴٢ در شرایط پاک قرار دارد. ایستگاه‌های سرافرازان، خیام شمالی، الهیه، ویلا، لشگر و ماشین ابزار در شرایط قابل قبول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->